08.03.2013

Voy a España.

Picture Source.

Som nævnt tidligere, så tager jeg til Spanien på mandag, i skal derfor ikke regne med nogle indlæg i hele uge 11, jeg vil dog prøve at få lavet 1 eller 2, som jeg får blogger til at poste i løbet af ugen, men som det ser ud, er min weekend rimelig presset, så lover intet.
Jeg skal på turen sammen med 5 andre piger fra mit gymnasium, og tre lærere. Grunden til at vi tager afsted, er at min skole deltager i et internationalt projekt, med en skole fra Polen, Østrig, Spanien og Tyrkiet. Vi har brugt et par timer efter skole, på at forbedrede os til turen, hvor emnet er miljø. Man får en spansk partner i projektet, hvor man bor hos sin partner, altså bor vi privat.
Jeg glæder mig helt ekstremt til at tage afsted, og jeg kan slet ikke vente, jeg er dog ikke begyndt at pakke endnu, så får nok lidt travlt i weekenden med det. Jeg har skrevet med min partner/værtssøster, og hun virker virkelig sød, så det skal nok blive godt. Jeg håber på at komme hjem med et bedre spanskordforråd, hehe. Hvor går din drømmerejse hen?
__________
As I have mentioned earlier, I am going to Spain on Monday, so you should not count on some posts throughout the week, I will try to do 1 or 2 to post during the week, but promise nothing.
I'm going on the trip along with 5 other girls from my high school, and three teachers. The reason we're leaving is that my school is participating in an international project with a school in Poland, Austria, Spain and Turkey. We spent a couple of hours after school. In the project you get a Spanish partner, which you live with.
I look extremely forward to go, and I cannot wait, I haven't begun to pack yet, so I probably get a little busy in the weekend. I have written with my partner / host sister, and she seems really sweet, so it'll be great. I hope to come home with a better Spanish vocabulary. Where do the travel of your dreams go?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar