25.04.2013

I'm going to London.

Picture found on google.

Uh uh, gæt hvad jeg skal på søøøøndag! Nemlig, jeg tager til London med min klasse, på studietur, yeaaah. Vi tager afsted meget tidlig søndag morgen, og jeg kommer først hjem sent torsdag aften, så der vil blive stille her på bloggen i den periode. Jeg kan muligvis lave korte opdateringer fra min telefon, men det er ikke sikkert. Jeg har en gang før været i London, og jeg elsker virkelig den by, så kan slet ikke vente med at komme tilbage. Hvad er din ultimative yndlingsby?
_____________
Uh uh, guess where I'm going this sundag! That's right, I'm going to London with my class on a schooltrip, yeaaah. We leave very early Sunday morning, and I come home again late Thursday evening so there will be quiet here on the blog during the period. I may be able to make short updates from my phone, but i'm not sure. I have been in London before, and I really love the city so I cannot wait to come back. What is your ultimate favorite city?

2 kommentarer:

  1. Hvor er det snyd! Jeg skal til London i sommerferien, og jeg glæder mig helt vildt! Jeg har altid drømt om at komme til London :-)
    whatthelifebrings.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det kan jeg virkelig godt forstå at du gør, fantastisk by, fantastiske muligheder. (:

      Slet