26.04.2013

MY NEW JACKET





I onsdags da jeg var på vej hjem fra skole, skrev min mor til mig, at der var kommet en pakke til mig, og ih hvor blev jeg glad, for jeg vidste med det samme, at det var den læderjakke (eller det er jo en pu jakke), som jeg havde bestilt, som der var ankommet. Jakken er fra Vero Moda (vidst nok sidste års kollektion, kunne i hvert fald ikke, få den bestilt hjem, da jeg snakkede med dem inde i butikken), så jeg måtte jo bestille den på nettet. Jeg bestilte den fra Miintos hjemmeside, hvor jeg lige pt. kan se, at de kun har 1 tilbage på lagret. Jeg er helt vild med den, og har da også haft den på ved hver en lejlighed som jeg har haft mulighed for. Hvordan ser din forårsjakke ud?
____________________
This Wednesday, when I was on my way home from school, my mother texted me saying that there had been delivered a package for me, and I immediately knew that it was the leather jacket (or it's one pu Jacket), which I had ordered, that had arrived. The jacket is from Vero Moda (probably from last year's collection, because I could not get it ordered home, when I talked to them in the store), so I had to order it online. I ordered it from Miintos website where I can see that they only have one left in the inventory. I absolutely love it and have worn it at every opportunity that I have had. How does your spring jacket look?

10 kommentarer:

  1. Den er mega fed...

    Vero Moda har altid meget fede ting... xD

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, det kan jeg give dig ret i. (;

      Slet
  2. Den er rigtig flot, jakken. Men jeg synes det er en skam at man ikke kan se hvordan den sidder på dig. :)

    http://blogbythilde.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville egentlig også have lagt det ind, men fik aldrig taget et, hvor jeg havde den på.

      Slet
  3. Hvor er den fed! Jeg er selv helt vild med læderjakker. :) Jeg har desværre ikke fået købt en forårsjakke endnu.

    woonderstruck.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      - En læderjakke, kunne jo være et bud. (:

      Slet
  4. Virkelig en lækker jakke! Man kan ikke gå galt i byen med en læderjakke :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du nemlig helt ret i. (;

      Slet
  5. den er vildt fed :)
    http://freephotographersdk.blogspot.dk/

    SvarSlet