06.04.2013

New In | Natural Powder




Idag var jeg lige et smut inde i byen, hvor jeg fik investeret i denne pudder fra CoolCos. Jeg gav 89 kr. for den, så den var ret billig, og derudover synes jeg faktisk, at den virker til, at være i en lækker kvalitet. Jeg har endnu ikke prøvet den endnu, udover da jeg prøvede at matche med min egen hudfarve på min hånd,  inde i butikken. Smid en kommentar, hvis i gerne vil have et review på den, engang hvor jeg rent faktisk har fået den prøvet. Der er 10g i, som vel egentlig er meget normalt, da jeg synes at de fleste puddere ligger et sted imellem 7 og 14 gram. Hvilken pudder er din favorit?
___________________________________________________
Today I was in the city, to do some shoppin. I bought this powder from CoolCos. I gave DKK 89 for it so it was pretty cheap, and I actually think that it seems to be in a great quality. I have not tried it on yet, except when I tried to match with my skin tone on my hand, in the store. Leave a comment if the want to have a review on it, when I actually have got to test it. There are 10g of powder, which probably is normal, because I find that most powders lies somewhere between 7 and 14 grams. Which powder is your favorite?

2 kommentarer:

  1. Virkelig flot farve! Har dog ikke selv prøvet mærket Cool Cos. Burde jeg det?

    http://sarahemiliee.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu var pudderen en af mine første køb fra CoolCos, og det bliver bestemt ikke mit sidste køb derfra. Jeg er helt vild med kvaliteten af deres makeup i forhold til prisen (eller har kun prøvet pudderen, og en lipgloss, men dem er jeg vilde med), så ville helt klart råde dig til at prøve det.

      Slet