08.07.2013

NEW IN





Jeg har i denne weekend været i Esbjerg, så derfor har aktiviteten på bloggen været ikke-eksisterende, men nu er jeg tilbage igen. Jeg kan da lige informere om, at aktiviteten på bloggen, nok vil blive meget svingene i ferien. Jeg har faktisk fået gjort mig en del køb, hvem kan stå for et godt tilbud? Jeg har valgt at dele mine køb op, så i dette indlæg for i kun disse to ting, som begge er købt i Gina Tricot. Kjolen har jeg givet 99 kr. for, sat ned fra 199 kr, win. Den er super behagelig at have på, og jeg er allerede helt forelsket i den. Strikcardiganen gav jeg 159 kr. for, og den vil helt sikkert blive brugt på kølige sommeraftner. Hvad er dit seneste køb?


Følg mig på Bloglovin' HER.
__________________________________________________________________________________________

2 kommentarer:

  1. Superfint indlæg. Elsker kjolen, og så til den pris?! :D

    Lookupkarohr.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, og ja, prisen var fantastisk. (-;

      Slet