30.05.2014

two new favorites

Jeg beklager endnu engang stilheden på bloggen, jeg har simpelthen så travlt for tiden, men stilhed herinde i over en måned, er simpelthen for dårligt, fra min side af. Jeg har fået læseferie, og kæmper pt. med årsprøver, hvor jeg kun har 2(!!) tilbage, og så to eksaminer i midten af Juni.

På det seneste har jeg fået købt lidt nyt hjem, blandt disse solbriller, som er købt fra Moss Copenhagen, og jeg er simpelthen så glad for dem. Det faktum at kun kostede 60 kroner, er også super lækkert. Coveret købte jeg sidste lørdag i Pieces, sat ned til tyve kroner, og jeg bliver helt i godt humør af, at kigge på det. Nyder i det skønne sommervejr, som efterhånden er dukket op i Danmark?

Følg mig på Bloglovin' HER.
__________________________________________________________________________________________

2 kommentarer:

  1. Coveret er super fint, og sort hvid er de bedste! :)

    Kig gerne forbi min blog, hvis du lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Begge ting er super lækre!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet