02.10.2015

october wanties

Igen, igen, igen har jeg siddet på ASOS og fundet mine favoritter frem til jer. Vejret i London er lidt specielt for tiden, for det er hundekoldt om morgenen, og når vi så kommer hen over middag, så skinner solen og den varme jakke som man tog frem om morgenen, kan man godt pakke langt væk igen. Derudover, som det nok kan ses på collagen, så mangler jeg bestemt nye bukser, for selvom jeg faktisk har taget fire par med til London, så går jeg kun i det ene par (læs: og det par valgte jeg at spilde avokado ud over den anden dag, og jeg har ikke liiige fået vasket dem endnu. Flot, Stine). Blusen fra Adidas er jeg også bare blevet smaskforelsket i. Hvad går I og sukker efter for tiden?

Følg mig på Bloglovin' HER.
__________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar