12.03.2016

i like when you sleep for you are so beautiful yet so unaware of it

Selvom musik er noget som jeg er super glad for, og som fylder meget i min hverdag, så er det faktisk sjælendt at jeg deler det herinde, men idag vil jeg altså lave om på det. De sidste par uger har jeg kun lyttet til et enkelt album, og det er den seneste udgivelse fra The 1975, nemlig albummet i like when you sleep for you are so beautiful yet so unaware of it. Udover hits som Love Me og The Sound, så indeholder albummet også andre lækre tracks, som She's American, Paris og Nana. Albummet indeholder både super følsomme og poetiske sange, samt mere upbeat sange, et helt perfekt mix. Hvis du endnu ikke har hørt albummet, kan jeg klart anbefale det. Jeg har længe været fan af bandet, og fredag d. 4. marts så jeg dem live i Brixton - og nu er jeg om muligt endnu mere forelsket i dem, haha. Hvad hører i for tiden?

Follow

1 kommentar:

  1. Det er også et super godt album :)
    - Jeg hører meget Lukas Graham og Rasmus Seeback da hans musik er super godt
    og med så meget betydning!

    God aften!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet