07.06.2016

how to style white dungarees for summer

how to style white dungarees for summer

Det er efterhånden ved at være længe siden, at jeg sidst har kreeret et par outfits i polyvore. Jeg faldt over de hvide dungarees på Esprits hjemmeside og de kan findes lige her, og jeg tænkte at det kunne være sjovt at prøve at style dem, da man helt sikkert kan kreere mange forskellige looks med dem. Jeg er gået efter to forskellige looks, hvor det ene er meget sporty og det andet er mere classy og fint. I ved vel efterhånden at jeg er kæmpe fan af adidas superstars sneakers, så de fik sig endnu engang sneget sig ind på bloggen, og jeg synes virkelig at de er prikken over i'et i dette outfit. Toppen og jakken i dette outfit er begge fra Topshop, og kan findes lige her og her. Outfit 2 er knap så sporty, og jeg tænker at det ville være perfekt til sommerfester. Toppen er så super fin, både forfra og bagfra. Den kan findes her. Jeg leder pt. også efter et par simple sorte stilletter, og jeg synes bare at disse er perfekt - de kan findes her og jakken kan findes herHvad synes du om de to outfits? Er det nogle du ville gå i?

Follow

Ingen kommentarer:

Send en kommentar