10.07.2017

new in | rosegal

Så blev det min tur til at få sommerferie, og i den forbindelse er det jo altid lækkert med lidt nyt til garderoben. Normalt er jeg ikke typen som går efter en badedragt, men jeg faldt for denne, find lignede her: one piece swimsuit high neck. Da tøjet er sponsoreret af Rosegal, tænkte jeg at jeg ville vælge nogle ting, som måske var en smule ude af min comfortzone. Jeg må indrømme at jeg var lidt skepsis i starten, da det er et meget billigt mærke, men jeg synes faktisk at kvaliteten af tøjet er god, især taget prisen i betragtning, dog må jeg indrømme at farverne er lidt off i forhold til billederne.

Det første jeg valgte var denne badedragt, som er noget jeg normalt ikke ville gå efter, men jeg faldt bare for den. Jeg tænker at den også sagtens kan bruges som en bodysuit, hvis man smider et par shorts over den. Badedragten kan findes lige HER.
Den næste ting jeg valgte var denne bikini, kan findes lige HER. Den er jeg simpelthen så vild med. Den grønne farve er lige mig, og så er den bare super behagelig.
Og den sidste ting jeg valgte, var en bodysuit. Kan findes HER. Jeg synes at den er super fin, men den er desværre en smule for stor til mig, men jeg er sikker at jeg nok skal få det til at fungere på den ene eller anden måde.

Generelt er jeg godt tilfreds med de ting jeg har modtaget. Leveringen tog omkring 10 arbejdsdage, og jeg har ikke betalt told eller noget. Rosegal har været så søde at give mig en rabatkode, så hvis du vil have lidt nyt tøj, så hvorfor ikke tage et kig på deres hjemmeside? De har sommer udsalg lige nu, hvor alt er mindst 33% rabat, og hvis du bruger koden RGEN kan du få yderligere 10% rabat. Tjek det ud.

Follow


Ingen kommentarer:

Send en kommentar